MOTYWACJA 


Dobry wieczór!

Wiele osób pyta się mnie : Po co to robisz? Dlaczego Ci tak zależy?
Moja odpowiedź zazwyczaj brzmi tak samo:
Bo robi to mało osób... ale czy tak naprawdę jest? Dziś sporo nad tym myślałem i chciałbym podzielić się z wami tymi przemyśleniami. 
Motywacja skąd ją biorę i jak na mnie działa... 
Moim sposobem na motywacje jest przyszłość a raczej ta jej strona,
 której na pewno nie chciałbym doświadczyć.
Jest wiele ludzi, którzy nie robią nic ze swoim życiem.
Mówią tylko o chciałbym lepiej wyglądać 
ale nic z tym nie robią. 
Patrzą tylko na innych, którym udało się i mówią wow jak to zrobiłeś.
Ale kiedy słyszą, że to wynik ciężkiej pracy to wymiękają.
Ale wracając do rzeczy odpowiadając na pytania:
Dlaczego mi zależy? 
Bo nie lubię siebie tego jak wyglądam i chce to zmienić uważam, 
że to właśnie jest moja życiowa ścieżka. 
Po co to robie?
Żeby pokazać wszystkim którzy się ze mnie śmieją i mówią że nie uda Ci się, 
że mogę i potrafię.
 
Dobrym sposobem na motywowanie się jest chodzenie z kimś na siłownie.
Razem ćwiczy się łatwiej i lepiej. 
A szczypta rywalizacji zawsze pomaga w osiągnięciu celów.
Powodzenia ze zmianą siebie!!!
Jutro trening klata+triceps postaram się wrzucić jakiś wpis.
Dobranoc!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga