Hej! 

Dziś jest dzień święty!!! A wiesz czemu ???

Dziś zaczynam redukcje!!!

Równo 80 kg resztę pomiarów dam w sobotę,
 ponieważ zapewne wtedy znajdę cm krawiecki :P
Kilka słów o redukcji:

1. Plan: 

Jak na razie mój jest w budowie...
Dziś robiłem nogi (swoją drogą chyba mój ulubiony dzień)
Super seria: (4x)
Pistolety 8 (jedną nogą) razy w serii
Wyciskanie na suwnicy (jedną nogą) 12 razy w serii
Wyciskanie łydkami (obunóż)15 razy  w serii
Wykroki z 20 kg (jedną nogą) 10 razy w serii
Super serię kończy krzesełko z 15kg 1 min  
Następnie zrobiłem przysiady sumo z 16kg... przy tym ćwiczeniu niefortunnie poszły mi spodnie w kroku... może w następnym wpisie pokaże zdjęcie. Nie polecam dresów do przysiadów sumo!!!
Ostatnimi dwoma ćwiczeniami na dziś były wskoki na skrzynie 12x4 i wspięcia na palce z 8kg 
(jedną nogą)
Ogółem oprócz rozerwanych spodni można uznać trening za udany.
Ha nie powiedziałem jeszcze najlepszego. Nie wiem czy ktoś zna Kaję Soboń.
Świetna pozytywna osoba, zamieniliśmy kilka zdań ale musiałem trening skończyć więc na tym się skończyło... 
Dzięki za dziś widzimy się jutro po treningu. Jutro mam zamiar zrobić ciągnięcie jeszcze nie wiem w jakiej formie ale to się okaże. 
Dobranoc. 
Ps. Jeśli byście chcieli jakieś zdjęcia z Kają to dajcie znać coś się wykombinuje.





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga